تـــــقــوای دل

« (فَإِلهُکُمْ إِلهٌ وَاحِدٌ فَلَهُ أَسْلِمُوا ۗ وَبَشِّرِ الْمُخْبِتِینَ )»

تـــــقــوای دل

« (فَإِلهُکُمْ إِلهٌ وَاحِدٌ فَلَهُ أَسْلِمُوا ۗ وَبَشِّرِ الْمُخْبِتِینَ )»

تـــــقــوای دل

« در هر مرتبه هستید،تقوا داشته باشید.آگاه باشید که فقر نوعی بلا است و سخت تر از تنگ دستی بیماری تن و سخت تر از بیماری تن بیماری قلب است . آگاه باشید که همانا عامل تندرستی تقوای دل است.
(نهج البلاغه؛حکمت 388)»

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

داستان کوتاه: به اندازه...

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ق.ظ

مرد فقیرى بود که همسرش کره مى ساخت و او آن ها را به یکى از بقالى های شهر مى فروخت ،آن زن کره ها را به صورت دایره های یک کیلویى مى ساخت. مرد آنرا به یکى از بقالى های شهر مى فروخت و در مقابل مایحتاج خانه را مى خرید. روزى مرد بقال به اندازه کره ها شک کرد و تصمیم گرفت آنها را وزن کند. هنگامى که آنها را وزن کرد، اندازه هر کره ۹۰۰ گرم بود. او از مرد فقیر عصبانى شد و روز بعد به مرد فقیر گفت:دیگر از تو کره نمى خرم، تو کره را به عنوان یک کیلو به من مى فروختى در حالى که وزن آن ۹۰۰ گرم است.مرد فقیر ناراحت شد و سرش را پایین انداخت و گفت:ما ترازویی نداریم و یک کیلو شکر از شما خریدیم و آن یک کیلو شکر را به عنوان وزنه قرار مى دادیم ؛ یقین داشته باش که به اندازه خودت برای تو اندازه مى گیریم! ..

  • ۹۲/۰۴/۱۸
  • احمدرضا کمیلی

نظرات  (۳۶)

خیلی عالیه حرف نداره

 

پاسخ:
لطف دارید
  • رضا ظفریان
  • بسیار عالی👏👏👏👏👌👌👌👌

  • محمدامین رحمنی
  • عالی بود عالی

    من نظرم درمورد این داستان خیلی عالیه من این داستان رو توی دفتر کرامت نوشتم خیلی قشنگه باز هم بذارید ممنونم

     

    خیلی عالی بود 

  • مرتضی رجایی
  • بسیار عالی  بود

    خیلی عالیه😍😍😊😊
    خیلی عالیه😍😍😊😊
    عالی است

    بله این دوره زمونه همینه که فرمودید
    سلام ممنونم ازاین داستان های شما
    ععععععععععععععععععععالی
    خیلی خوشم امد
    سلام 

    ا این داستان خیلی خوبی است 😇!
    خیلی عالی
    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما
    خیلی عالی بود
  • امین فاطمی
  • سلام.داستانی آموزنده بود،از هر دست بدهی از همان دست می گیری،،

    خیلی عالی بود واقعا آموزنده اما کو گوش شنوا
    خیلی عالی بود واقعا

    سلام داستان های جدید بذارید لطفا

    لطفا  داستان  راز داری هم بزارید ؟ ممنون 
    سلام خسته نباشید من فاطمه هستم 10
    ساله از شهر مشهد داستانتون خیلی زیبا بود
    سلام من پسر عمویم 10 دقیقه پیش 2 پیام داد اما هنوز جوابش نیامده اسمش علی است
    بهتین داستان عمرم بود
    عالی بود این داستان درباره ی تقوا بود؟
    پاسخ:
    سلام .  بله همین طور هست که فرمودید.
    این داستان خیلی آموزنده بود و من رو یاد یک ضرب المثل انداخت 
    بسیار آموزنده و تاثیر گذار است ممنون .
    بسیار زیبا بود
    خیلی ممنون.عالی بود.
    باتشکر
    عالی بود
  • محمدزاده
  • عالی بود .دنیای ما پر است از دغل ودغلبازی خدایا صاحب زمانه برسان الهم الجل لولیک فرج.

    خیلی خوب بود
    عالی بود


    خیلی خوب بود ممنون

    ا ز داستان باز می گذارید؟ 
    پاسخ:
    ان شاءالله ...
    متاسفانه زیاد وقت نمی کنم بروز کنم ولی سعی می کنم تو همه بخش ها مطالب جدید بذارم
    یاحق
    سلام.ماه رمضان به شما دوست عزیز مبارک . مطلب جالبی بود و دارای مفهوم جالبی
    پاسخ:
    سلام
    ماه میهمانی خدا بر شما هم مبارک

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">